حمل اثاثیه منزل در اصفهان moshtaghbar مشتاق بار
نوشته شده توسط : moshtaghbar

حمل اثاثیه منزل در اصفهان moshtaghbar مشتاق بار

حمل اثاثیه منزل در اصفهان من اعتماد آنها را جلب کرده بودم. من مجلات مد را از ایالات متحده آوردم تا ترجیحات مصرف کنندگان آمریکایی را نشان دهم. پاسخ به تلاش های من به سرعت انجام شد. یکی از زنان گفت که باید به لباس دانش‌آموزان توجه بیشتری کنیم، در حالی که یکی دیگر وعده طرح حوله دستی با نماد مایا دوزی را داد. به زودی بسیاری از زنان با سبک های جدید و امکانات دیگر برای کالاهای تجاری آمدند. از آنجایی که کار متوسط ​​مورد استقبال قرار گرفت، کیفیت همچنان مانع بزرگی برای صادرات آینده و حتی فروش محلی بود. من بارها و بارها به زنان می گویم: "شما نمی توانید برای یک کیف پول که زیپ آن بسته نمی شود ، حتی سه کویتزال (40 سنت) بگیرید." حمل اثاثیه منزل در اصفهان





:: برچسب‌ها: حمل اثاثیه منزل در اصفهان moshtaghbar مشتاق بار ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: